Diskuse

ADIEU, TESCO...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horace Wimp

23. 4. 2012 21:58
já rád Globus

0 0
možnosti

Camino.

23. 4. 2012 21:30
Jediny rozumny v CR....

...pokud se takhle zachova kazdy, budou muset zmenit taktiku. Nekupujte stare, nevyhovujici zbozi. Jste ve svobodne zemi, muzete se vzbourit okamzite a ne pouze na idnes v diskusich. Pokladni Vam vsude musi vratit penize, mate-li uctenku.

0 0
možnosti

milinek

23. 4. 2012 18:41
Jeden za 20, druhý za...

V dnešním tisku, čtu, že našli plísen v potravinách v obchodním řetězci Penny. Tak si vyberte Rv . A furt je tam plno :-/

0 0
možnosti

marčaa

23. 4. 2012 17:53
no,

tak tenhle článek se mi líbí nejvíc! Líbí se mi celý, od začátku do konce:). Takhle se má chovat každý. Je to univerzálně aplikovatelný postoj člověka proti čemukoli..

1 0
možnosti

bpod

23. 4. 2012 11:34
TESCO nejenže od loňského roku drasticky zdražuje,

ale má klidně prázdné regály a nabídku dost ubohou. Zkuste se podívat na západ od našich hranic na ceny a nabídku. Budete mít oči jako tenisáky. A pokud si chcete ten šlendrián u nás vyfotit, tak vás upozorní, že je zakázáno fotografovat a filmovat.

0 0
možnosti

nam.

23. 4. 2012 11:53
Re: TESCO nejenže od loňského roku drasticky zdražuje,

Kolega mnw onehdy rozesmál, když mi říkal, že byl právě nakoupit v Rumunském bufetu. Když jsem se jej ptal co to je, tak mi řekl, že tesco. Nezájem o zákazníka všudypřítomný, regály tam mají podobně prázdné.;-D

1 0
možnosti

Bajanda

23. 4. 2012 8:55
je to hezké

nenakupuji již dlouho v těchto f.... řetězcích ale mě zvácoval soud a nestačí mě jen promiňte soudce byl špatný a je odvolaný to asi dětem vyhozeným z domova těžko vysvětlím ,tak já vidím problém větším tady obchod si můžete vybrat soudce nikoliv,a je i víc věcí co jsou proti lidem a jdou na ruku politikům

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS