Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
II

Igor Indruch

5. 3. 2012 13:16
Trošku moc

0 0
možnosti
II

Igor Indruch

5. 3. 2012 13:21
Re: Trošku moc

Omlouvám se za předchozí nedopsaný příspěvek - mám na novém počítači takovou anomálii, se kterou si zatím nikdo neví rady, a sice, že Alt + 0132 mi funguje při vypnutém numlocku, při zapnutém to dělá psí kusy, jakože mi to třeba odešle nedopsaný příspěvek...

Chtěl jsem jen napsat, že článek je fajn, ale na můj vkus příliš „polopatistický“ a mentorský (takové to „zavřete oči“, to já moc nebaštím. Také se mi nelíbí zjevný despekt k propagátorkám domácích porodů. Jinak je to dobrý příspěvek do diskuze.

1 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

5. 3. 2012 13:08
:)

Souhlasím R^

1 0
možnosti
M

marčaa

5. 3. 2012 13:05
Také v tom mám jasno,

někdy osobně ty kožená stužko! Bla bla bla

0 0
možnosti
VVŠ

ver.va

5. 3. 2012 12:43
Porod nebo milostný akt

Pěkné. Ještě dodávám, že matky, bojující za právo ženy rodit doma, většinou zažily nějaký komunikační zádrhel v nemocnici (nevrlý lékař, protivný klystýr, dítě odneseno neonatologem).

Akce, propagující domácí porody, občas začínaly slovy: "Muži k porodu nepatří."

Trošku mě to vždy zaráželo. Vzhledem k tomu, jak často je porod v těchto kruzích přirovnáván k milostnému aktu.

Ale proti gustu...

1 0
možnosti
MM

MM :))

5. 3. 2012 14:53
Re: Porod nebo milostný akt

ony ty matky (rozuměj alternativní) trpívají vážnými komunikačními obtížemi jaksi obecně, tedy i mimo porodnici

2 0
možnosti
JM

janacz

5. 3. 2012 12:04
Když vidím všechny ty vyhlášky

Není mi jasné  NIC ;-D

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

5. 3. 2012 9:16
svoboda jiného

"poskytnutí nejlepší běžně dostupné lékařské péče" ono o to právě malinko podle mě jde . Jde o lékařskou péči.  Porod není podle mě nemoc, tak proč by rodička měla být pod lékařskou péčí? Jestliže žena rodí a díváme se již teda z právního pohledu na člověka(mimina) není mu z pohledu rodičky poskytnuto nejvíc co mu může rodička dát?

Jen není zakázáno rodit mimo porodnice a tak je to povoleno ne?

1 0
možnosti
VV

V.Woolfová

5. 3. 2012 11:53
Re: svoboda jiného

To je sice pravda, ale určitě víte, že porod se může zvrtnout, nastanou komplikace, které mohou skončit smrtí matky či dítěte nebo se narodí dítě s trvalým fyzickým postižením. Proto jsem vždy za porod  s odbornou lékařskou asistencí.

Matka by měla být především zodpovědná a nehazardovat se životem svým i svého dítěte.

7 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3065x
Absolvent PF UK Praha a Nottingham Trent University. Advokát a společník advokátní kanceláře TOCIK ŠINDELÁŘ & PARTNEŘI. Věřící. Trvale žije v Ostrově (11 km od Karlových Varů), pracuje v Karlových Varech a v Praze. Člen Zastupitelstva Karlovarského kraje (ODS).